godmorgon!

Fy, jag vaknade nyss. Får sån panik på mig själv när jag sover såhär länge :( Åh...
Boven i dramat till att jag sover allt för länge är Louise!! Sprang över till henne vid sextiden igår, kom hem klockan fyra på natten. Vi började med att välja ut lite kläder till thailand, höll på ett bra tag med att prova kläder, stöka runt i garderoben och prova lite till. Sen slog vi oss ned i soffan och spelade tvspel i sex timmar. Ha-ha! Sex timmar tvspel är inge fel de.

Sitter just nu och väntar på att min pillerdrottning ska ringa mig så ska vi dra till friskis & svettis och efter det ska vi åter hem till henne och fortsätta vårat tvspels-maraton. Borde träna idag, men har sån sjuklig träningsverk i magen så jag vet inte om jag pallar. Pallar jag? Hmmm......

Ikväll kommer Moa och Jenny och joinar oss, ska bli mys! :) PUSS!


andra små snälla barn har skrivit:
ifrån: Lola May

Har ingen aning faktiskt, har bara åkt buss. Kolla Nok Air, Bangkok Air, och Air Asia, de är lågpris flyg så de borde ju ha ok priser. Kan tänka mig att det kostar runt 5000 baht (1000kr).

2010-02-05 @ 19:30:31
URL: http://lolamay.blogg.se/

Skriv något sött:

jag heter:
Forgätmigej!

Mejlis: (publiceras inte)

min blogg:

nu får jag en kaka:

Trackback
RSS 2.0