söndag 25.

hey babes!

idag var chrilles föräldrar här och tapetserade om hallen. det blev jättejättebra! är helnöjd och kan knappt berga mig tills vi kommer hem ifrån thailand och han får se hur fint det är! när dem hade gått möblerade jag om lite här och där i lägenheten, rensade kartonger och bytte gardiner. nu äntligen är det lite mer hemkänsla! köket ska målas om till våren och förhoppningsvis sovrummet också. dock är lägenheten bara hyres och vi vill ju gärna köpa en lya, då känns det lite sådär att lägga ut massa pengar på att göra om när vi ändå inte vet hur länge vi kommer att bo just här. men det är roligt att ha det fint för stunden iaf, eftersom att jag total-älskar denna lägenhet :)

nej, nu ska jag göra något annat som får tiden att gå!
Puss!


oj så putt?

andra små snälla barn har skrivit:
ifrån: Louice Lulu

men så vacker! <3

2010-01-25 @ 15:55:42
URL: http://lulu.blogg.se/
ifrån: emem

tack älskling! <3

2010-01-25 @ 16:47:25
URL: http://ememsplace.blogg.se/
ifrån: Anonym

Fint kort. Kram Mam

2010-01-31 @ 16:47:17

Skriv något sött:

jag heter:
Forgätmigej!

Mejlis: (publiceras inte)

min blogg:

nu får jag en kaka:

Trackback
RSS 2.0