usch&fy.

Har haft gråten i halsen hela dagen.
Om exakt tre minuter lyfter ett plan ifrån Arlanda som kommer att flyga till Thailand. På det planet sitter min underbara Christian.

Chrille, Cesar och Stefan åker ned tre veckor före oss tjejer. Och det gör faktiskt ont i hjärtat. Tre veckor är faktiskt ändå tre veckor vilket är lika med ganska lång tid. Jag kommer att sakna honom något så grymt mycket.

Hela veckan har vi spenderat massa tid med varann, pratat, myst, tagit vinterpromenader och busat.
Imorse hann vi inte riktigt säga hejdå till varann då jag försov mig och fick superstressa i väg till jobbet. Har försökt att hållt humöret hela dagen men när jag kom hem bara brast det. Fy.

Sitter nu i hans kläder tillsammans med en nalle som han gav mig igår och tycker synd om mig själv. Samtidigt som jag är superglad för hans skull.


Älskling, du är värd allt!
Jag älskar dig!

andra små snälla barn har skrivit:
ifrån: Alma

EXAKT DET DÄR gjorde jag också. Satt i Williams kläder de tre första dagarna med en nalle han gav mig precis innan. Fy för saknad. Fy för att ha ont i hjärtat. Nu är vi två ett tag :) Jag vet hur det känns <3

2010-01-15 @ 17:39:20

Skriv något sött:

jag heter:
Forgätmigej!

Mejlis: (publiceras inte)

min blogg:

nu får jag en kaka:

Trackback
RSS 2.0