this is who i am.

De senaste 11månaderna har nog varit det tuffaste jag varit med om. Jag spontan flyttade till ett annat land, dock inte långt ifrån det jag redan bodde i. Men ändå. Man fick kasta sig in i det riktiga livet, nytt språk, nytt jobb, nya vänner. Och det har inte alltid varit så lätt. Men nu, är det september, och jag ser tillbaka på min resa. Trotts alla motgångar är jag glad över att jag står där jag står idag.

Nu är det Min tur att leva på riktigt. Och det vill jag visa.


än så länge är det tomt på min axel.



Härligt!


Nu lyfter jag mina vingar och står på egna ben.
För första gången i mitt liv. Jag ser fram emot det.


This is who i am.



andra små snälla barn har skrivit:
ifrån: Dad

2008-09-23 @ 10:43:15
ifrån: Dad

Flyg, flyg lilla fågel. Flyg dit som ditt hjärta längtar, för dina vingar kommer att bära dig. Dina vingar blir starkare och starkare. I storm och prövningar finns alltid vila i vårt bo.

Vi älskar dig lilla fågel.

//Dad

2008-09-23 @ 10:54:01

Skriv något sött:

jag heter:
Forgätmigej!

Mejlis: (publiceras inte)

min blogg:

nu får jag en kaka:

Trackback
RSS 2.0