btw

Jag verkligen fell in love i orkidéer när vi var i thailand. Där fanns dem överallt hur billigt som helst. Och ända sen dess har jag drömt om en vit orkidé att ha i fönstret i tvrummet. Yesterday my dream came true! Fann en när jag var ute på blomsterlandet med Nellie och letade inflyttningspresent till Eva till en ok penning. Märks att jag är tjej när jag går runt och är nöjd över en blomma och tror att alla som går utanför fönstret tittar avundsjukt på och önskar att just den var ägaren till min fantastiska blomma!

En cementklump till ros fick också följa med hem och ligga och matcha krukan.

LÖVE till min sony ericsson satio kamera, den får + + + +.


andra små snälla barn har skrivit:
ifrån: malin

älska okideer! har 3 st men nu har jag upptäckt att dom finns i storlek xxxl, och en sån kmr snart stå i mitt fönster :)

2010-04-26 @ 14:26:00
URL: http://www.malincathrine.blogspot.com

Skriv något sött:

jag heter:
Forgätmigej!

Mejlis: (publiceras inte)

min blogg:

nu får jag en kaka:

Trackback
RSS 2.0