ta hand om mig nu, snälla

Ikväll är jag så trött att jag knappt vet vad jag heter. Det har varit helt fullt upp varje dag, från morgon till kväll, hela veckan.
Jag började morgonen klockan åtta med jobb, slutade vid ett och då var det bara hem och slänga i sig mat för klockan två var det dags för ett besök hos kiropraktorn. Har länge haft problem med min rygg, kramp på kvällarna, stelhet och ont aj aj. Jag har alltid trott att jag är stelast i kommun men det visade sig vara helt tvärtom! Jag är FÖR överrörlig i hela kroppen tydligen. Snacka om snopen jag blev. Jag är också tydligen född med böjd ryggrad. Alltså inte skolios då ryggen är böjd åt sidan utan min är böjd utåt, -olios någonting heter det bla bla. Däremot är jag sjukligt stel i min svank, det började som en låsning utan att jag vet om det och har nu blivit värre, spridit sig till ena skinkan där jag nu har fått muskelinflamation och det har spridit sig upp i nacken. HEJA MIG! inte undra på att jag har haft problem. Nu är det jag som går till kiropraktorn varannan vecka - tio gånger. Det sitter fint i plånboken det. ÄK!

Efter det träffade jag Malin vilket var supermysigt! Vi har inte setts på länge och det blev en rejäl shoppingeftermiddag!

Nu ska jag dö i soffan. Orkar inte tänka. Orkar inte gå på toa. Orkar inte gå och göra en macka. JAG ÄR DÖD!

exakt såhär känner jag mig ikväll. exakt!


andra små snälla barn har skrivit:
ifrån: Malin Schlott - Konstnär & Illustratör

Det var verkligen supermysigt att ses! Det får vi fortsätta med, snuppa! :)

2010-04-30 @ 08:31:04
URL: http://castlebabe.blogg.se/
ifrån: Stina

Haha åååh jag älskar dig sköning!

2010-04-30 @ 11:27:29
URL: http://fruhagglund.blogg.se/

Skriv något sött:

jag heter:
Forgätmigej!

Mejlis: (publiceras inte)

min blogg:

nu får jag en kaka:

Trackback
RSS 2.0