stackars stackars emem

igår var en dag i kalabalik. på väg till jobbet blir jag attackerad av en superarg geting som hade surrat in i min bil! känner plötsligt något konstigt i ryggen och drar handen över för att känna efter - aj aj, nu fick jag ont i fingret också. vilken dumming! stickas i både ryggen och fingret sådär. jag har aldrig blivit stucken förr och vill aldrig bli det igen, vilken smärta! jag grät som en liten flicka och kunde inte jobba utan fick åka hem till kära sjuksyster svärmor som fick plåstra om mig.

sen blev jag glad igen då jag och sara tog en sväng på stan och hittade SJUKLIG rea på Monki, vilket resulterade i stora shoppingkassar trots shoppingförbud. sen drog vi till boulevard (världens bästa butik) och köpte en sån asgrym lampa till köket som sara lyckades pruta ned två hundra lappar - tackar! sen drog vi hem och målade det sista i köket. för vet ni vad? köket är ÄNTLIGEN färdigmålad! hurra hurra för oss! vi är så bra! tack och hej för mig tråkiga blogg.

sara tusenfoting!

 



LAMPAN :D (inte mitt hem på bilden)


andra små snälla barn har skrivit:

Skriv något sött:

jag heter:
Forgätmigej!

Mejlis: (publiceras inte)

min blogg:

nu får jag en kaka:

Trackback
RSS 2.0