duktiga duktiga pojkvän

Idag har min gubbe slitit som ett djur i hela fem timmar - nonstop - med att sätta ihop vår nya säng. FEM timmar. Stackars duktiga gubbe. Alltid är det någonting som strular när man handlar från vårt älskade IKEA. Skruvar som fattas, skeva bitar eller något annat stört fel. Idag var det för små hål som gällde. Men tillslut så gick det och nu är sovrummet i sin ordning. Vi njuter!

Välkomna hem till oss! Vi bjuder på mjölk och bulle.


andra små snälla barn har skrivit:
ifrån: Din

Skruva ihop en säng är det minsta jag kan göra för dig, JAG GÅR TILL VÄRLDENS ÄNDE OCH TILLBAKA FÖR DIG! Me Looooooooooooooooove Yoooooooooou!!!!!11

2010-05-06 @ 23:54:17
ifrån: Alma

Naaaw! Jag vill också ha det sådär :)



Ps. Mjölk och bulle = Alma kommer!

2010-05-07 @ 08:24:01

Skriv något sött:

jag heter:
Forgätmigej!

Mejlis: (publiceras inte)

min blogg:

nu får jag en kaka:

Trackback
RSS 2.0