jippey-yay!

Fick hem min klänning som jag (snopet nog) beställt ifrån ellos idag! woiii! den kommer användas flitigt i sommar tillsammans med mina andra hundra långklänningar jag shoppat på mig på senare tid!


Har förövrigt haft en underbar helg! Firade vår ett årsdag i fredags men vi save:ar dunder-firandet tills nästa vecka då vi hoppar på planet och drar till Barcelona. Vi träffade vänner istället och hade riktigt trevligt och drog vidare ut på stan. Lördagen plockade elin upp mig för en kärringtur till bergvik och kvällen avslutades klockan tre på natten då vi helt snurrade iväg på världens bästa tvspel - indiana jones lego!

Nu ska jag slänga in en paj i ugnen och bjuda göbben på! ha det så trevligt ^^

andra små snälla barn har skrivit:

Skriv något sött:

jag heter:
Forgätmigej!

Mejlis: (publiceras inte)

min blogg:

nu får jag en kaka:

Trackback
RSS 2.0