tjatjaa!

tänkte skriva ett lill-inlägg innan jag tar mig ned på stan för att söka lite jöbb.
åker till karlstad tis-tors. tisdagen kommer spenderas på fisheye ink tillsammans med sara <3
onsdagen ska jag våldgästa moa och proppa i henne (och mig) en massa godis tillsammans med en, två, tre barnfilmer. torsdag åker jag hem. jag är jätteledsen kära vänner om jag inte riktigt hinner träffa er alla. men så är läget just nu :(
i jul lär jag komma hem över en längre period och DÅ ska vi leka massor! SAKNAR ER! pussosar!

this is how i look today. eftersom jag saknar en tredje arm fick jag fota med tån,

det gick ju ganska bra!


andra små snälla barn har skrivit:
ifrån: Mimo

Idag blev jag tillsammans med Emem. Iallafall om man ska tro allt som står på Facebook. Jag är nu listad i ett förhållande med Emelie Nilsson (aka Emem), vilket betyder att jag borde lyda allt hon säger så att hon inte blir en arg flickvän. Men hörrni, det är inte riktigt min grej att lyda, jag älskar att göra förbjudna saker.



Just nu sitter jag här och är allmänt förbjuden. Jag äter godiset som hon antagligen så gärna ville att jag skulle spara av, dricker Coca-Cola ur mina limited edition glasflaskor som hon ville dricka ur, och jag sitter vaken klockan halv fyra på natten fast hon vill att jag ska gå och lägga mig så att jag orkar upp till vår shoppingrunda på stan imorgon. Egentligen vill jag nog också sova, så att jag slipper bli väckt av att telefonen ringer och en brunstig tjur vrålar; "MIMO JAG HAR VARIT UPPE I X ANTAL TIMMAR NU OCH DU LIGGER OCH SOVER I DIN ÄCKLIGA SÄNG MED DINA NERKRÄKTA GOSEDJUR OCH DINA SVETTIGA LAKAN".



Ni som har flickvän vet, att det egentligen inte är någon idé att bråka med dem, men att det fortfarande är ruskigt kul, iallafall innan man får stryk. Jag har haft Facebook-flickvän i några timmar. Vi älskar ju våra flickvänner ändå, eller hur?



Viktigt att notera efter att ha läst och reagerat; jag är inte lesbisk egentligen, bara på Facebook, för att lyda, för det är det man ska göra när man har flickvän...

2010-10-23 @ 06:38:48
URL: http://mimosplace.blogg.se/
ifrån: Mimo

Hahaha ooooch:



Fransmannen Pierre med baskern från Baskerville

2010-10-23 @ 06:48:18
URL: http://mimosplace.blogg.se/
ifrån: Mimo

NEJ NU GRÅTER JAG AV SKRATT XD



Vi sjöng en sång, jag och Pierre, när jag skulle fara hem till Härnösand igen, "Time to say gooooooooodbyyyyyeee". Jag har många fina minnen, och till nästa middag har jag lärt mig att det sista man får glömma hemma är rakhyveln.

2010-10-23 @ 06:48:50
URL: http://mimosplace.blogg.se/
ifrån: Mimo

Jag har några stalkers i bagaget också. Så fort jag går av den genmanipulerade bussen så skriker någon för full hals "HEEEEEEEEEEEEEJ MIIIIIIIMOOOOOOOOOOOOOO!!!" och jag bara gapar. Tittar mig runt, undrar och finner Emem gömd på en skogsväg. Är det här beteendet normalt?



Snart kommer stalkern hit för den klassiska "vi som gillar smink i drinken på lördagskvällar"-ritualen, där vi ska häva alkohol som om det inte fanns någon morgondag, samt göra oss i ordning. Anledning nog att älska lördagar!



PS. Brämhults morotsjuice smakar pungkaka när den är varm!

2010-10-23 @ 06:54:13
URL: http://mimosplace.blogg.se/
ifrån: Mimo

Pappa säger; "Det ser ut som om du har gjort läppförstoring, har du fått en smäll?"

Jag säger; "Hmm näe, någon smäll vet jag inget om... det snöar ute!"

2010-10-23 @ 06:55:27
URL: http://mimosplace.blogg.se/
ifrån: Din

Du är så SNYYYYYGGG älskling! Nu dör jag lite för o återuppstå igen! ;)

2010-10-24 @ 16:57:54
ifrån: emem

hahah, äre gamla blogginlägg? :D :D

2010-10-27 @ 23:20:30
URL: http://ememsplace.blogg.se/

Skriv något sött:

jag heter:
Forgätmigej!

Mejlis: (publiceras inte)

min blogg:

nu får jag en kaka:

Trackback
RSS 2.0