Jag har tappat rösten idag

Jag tror att jag har svalt en katt. Iallafall en halv katt eller i värsta fall en hårboll ifrån en katt. Jag äter ägg ihopp om att bollen ska försvinna. Men problemet är ju bara att jag inte har varit i närheten av en katt. Inte ens tittat på en katt på flera månader.

Vad är det för dret jag har fått i halsen? Och vi som ska på efter-jul-middag hos mormor idag. Hoppas rösten finner mig snart. Måste kuta! (En stund senare: Näpp, det blev ingen mormortripp. Får stanna hemma istället. Kommer bli en riktig sjukdag idag.)



För ett tag sen, hade jag svampinfektion. Som ni ser på bilden. Inte så rockigt kanske.


andra små snälla barn har skrivit:
ifrån: Malin Schlott.

Jag kan inte annat än skratta när jag ser den där bilden, haha! Good old times.

2008-12-28 @ 13:41:06
URL: http://castlebabe.blogg.se/
ifrån: emem svarar:

Haha! Ja, den är riktigt skön! Hittade massa skojiga bilder på min andra dator idag. Så, more to come! ;D

2008-12-28 @ 15:11:38

Skriv något sött:

jag heter:
Forgätmigej!

Mejlis: (publiceras inte)

min blogg:

nu får jag en kaka:

Trackback
RSS 2.0