rawr rawr rawr

Efter några timmar på stan med min flickvän mimo kom jag hem med: en ost och skinkpaj + en cola i magen, tre par trosor, en tischa, en tröja, ett skärp, piller av olika slag, nagellack och örhängen. Oj! tänkte jag när jag tittade igenom allt. Detta kanske inte var så bra när man är arbetslös. Men det är jag värd. Håll med mig, snälla.



jag har typ svart hår.
men lika glad för det är jag, men gladas är nog Schwarzkopf!


andra små snälla barn har skrivit:
ifrån: Anonym

Helt klart värd! Men emem, COLA?! sluta upp med det genast :( tänk på magstackarn.:O

2009-04-02 @ 21:59:57
ifrån: emem

ja du snälle, anonyma individ. det var skitdumt gjort av mig, för nu sitter jag här... med världens sjukhusmagont.

2009-04-02 @ 22:31:57
URL: http://ememsplace.blogg.se/
ifrån: Anonym

Anonyme individ? :O Det är ju jag, Patrik som skrev inlägget innan. Varför har din blogg så svårt för att få med mitt namn?

2009-04-05 @ 22:13:47

Skriv något sött:

jag heter:
Forgätmigej!

Mejlis: (publiceras inte)

min blogg:

nu får jag en kaka:

Trackback
RSS 2.0