kan inte allt bli som vanligt igen?

Allt ljus har bara försvunnit någonstanns. Jag är så fruktansvärt trött. Sliten. Trött på allt. Orkeslös. Just nu är ingenting bra och jag bara önskar att jag kunde bli mitt normala jag igen. Vad händer med mig? Jag har ingen aning... Fattar ingenting. Förstår inte. Vad händer? Kan man tappa bort sig själv? För jag har antagligen gjort det... Hur hittar man sig själv igen? Vart ska man leta?

Less.

andra små snälla barn har skrivit:
ifrån: Anonym

Fattar precis vad du menar. Kände ungefär samma för en tid sen och det enda jag kan säga är: Spendera tid med dig själv, ta hand om dig, sätt dig själv i första rummet, var egoistisk. Jag lovar att allt kommer bli som "vanligt" igen snart. Tålamod min vän!

2009-12-13 @ 00:15:41

Skriv något sött:

jag heter:
Forgätmigej!

Mejlis: (publiceras inte)

min blogg:

nu får jag en kaka:

Trackback
RSS 2.0