surpotta

Mamma och pappa tycker lite synd om mig som inte har något riktigt konkret att göra på dagarna, så de erbjöd sig att betala en kurs om hur man syr/designar kläder. Jag skulle börja redan nästa vecka och hålla på 8 veckor framöver. MEN! Så fick jag ett brev idag om att de har flyttat hela skitkursen en månad fram. Vad ska jag nu göra i en hel månad? Åh suck.


Pappa tycker att jag ser så ledsen ut på alla kort här i bloggen och att jag böjer ned huvudet, tittar upp, in i kameran och ser emo ut. Så därför var jag tvungen att motbevisa honom. Pappa, den här är till dig:


Se vilken munterjök! Vinka kan hon också.

andra små snälla barn har skrivit:
ifrån: Anonym

iiiiii-hihihihiih

2009-01-28 @ 20:04:03
ifrån: Malin Schlott.

Åh! Vilken rolig kurs! Den vill jag också gå! Du får lära mig allt du kan sen. Så kan vi ha syjunta ihop. Jag fick nämligen en symaskin i julklapp. :)

2009-01-28 @ 21:10:59
URL: http://castlebabe.blogg.se/
ifrån: Mam

Hej Latjolajbanlådan! Vad glad du ser ut. Kram Mam

2009-01-30 @ 16:39:16
URL: http://ememsplace.blogg.se/

Skriv något sött:

jag heter:
Forgätmigej!

Mejlis: (publiceras inte)

min blogg:

nu får jag en kaka:

Trackback
RSS 2.0