vad ni skräms

Oj vilka påhopp. Jag har blivit anklagad för att vara kottmördare. Det högg i hjärtat. Vilka ord. Så jag googlade igelkottar + mjölk och fann på wikipedia:

"Allmänt dricker igelkottar gärna från ett fat mjölk, men de får diarré av mjölken."

Kottar dör alltså inte utav mjölk. De blir bara lite dåliga i magen. Dålig i magen var jag härromdagen, jag dog ej. Som tur var.


grilla


ankor och puss

andra små snälla barn har skrivit:
ifrån: Anonym

du är absolut ingen kottmördare, tyvärr väldigt många som inte vet om att kottar inte mår bra av mjölk.

2009-05-25 @ 17:36:20
ifrån: emem

det var snällt sagt. alla andra är emot mig :(

2009-05-25 @ 20:16:18
URL: http://ememsplace.blogg.se/
ifrån: Anonym

äsch, strunta i dem, du gav ju iallafall kotten föda, även om det inte var den bästa, men då vet du ju det till nästa gång:)

2009-05-26 @ 14:12:09

Skriv något sött:

jag heter:
Forgätmigej!

Mejlis: (publiceras inte)

min blogg:

nu får jag en kaka:

Trackback
RSS 2.0