slut som artist

förra veckan var det ganska full rulle i karlstad & örebro. när veckan började befann jag mig i karlstad, tatuerade mig, träffade vänner och spenderade nästan ett  helt dygnt med moa. vi snackade & snackade enda tills klockan fem på morgonen. sen gick vi upp vid tio och tittade på tecknad film och myste.

tisdagen åkte jag tillbaks till örebro och var på fikadejt & yoga med mitt nya ragg michelle (som förövrigt är helt assnygg) och träffade chrilles arbetskamrat och tillhörande flickvän. det var så galet kul och längesen jag skrattade så mycket. känns superskönt att äntligen få lite umgänge. och inte vilket umgänge som helst utan helt fantastiskt sköna människor och dem passar mig så bra!


imorse gick jag upp i ottan för att se på det årliga luciatåget på tvn. det har blivit min egna lilla tradition. även vart någonstans i världen jag är, stiger jag alltid upp tidigt på lucia och sätter mig framför tvn med tända ljus. snart är det jul, mina vänner! :) nu ska jag baka pepparkakor. häj häj!



andra små snälla barn har skrivit:

Skriv något sött:

jag heter:
Forgätmigej!

Mejlis: (publiceras inte)

min blogg:

nu får jag en kaka:

Trackback
RSS 2.0