tut tut semester, här kommer jag!

det pirrar lite mysigt i magen, klockan halv ett såhär en torsdagsnatt (eller säger man fredagsnatt? nä?). Vi skrapar ihop rester i matväg som vi laddar magarna med innan nattbussen till sthlm. att åka natt är något jag alltid gillat. det känns speciellare på något sätt. som om det bara är du och natten vaken. allt är mörkt, tyst, man är lite småpirrig och nervös inför den kommande resan. love it!

idag gick jag på min första semesterdag. uuur gött! spenderade dagen med älsklingsnellie. vi gjorde vuxna ärenden som alltid (på något konstigt vis), när vi ses. bankärenden, arbetsförnedringsärenden, forexärenden, men framför allt - SHOPPADE. som alltid (på något konstigt vis).

nu ska jag kolla igenom packningen för den allra sista gången. nu åker vi älskling, nu åker vi på semester! amsterdam, here we come!

brum brum moppe love!


andra små snälla barn har skrivit:

Skriv något sött:

jag heter:
Forgätmigej!

Mejlis: (publiceras inte)

min blogg:

nu får jag en kaka:

Trackback
RSS 2.0