shoppingångest...

Helgen spenderades med mina goa änglar på kryssning sthlm - åland. Båten bjöd på fruktansvärd god mat, mycket skratt och flumm. Dock är nog inte kryssning min grej utan mer för coola sthlmbrats som vill spänna musklerna och vara mest högljudda. Men en ska inte klaga ;D


Idag träffade jag Louise och Moa! Vi stoppade i oss grillad korv för fulla muggar, planerade inför midsommar, stekte kroppen i den monstervarma solen (i lä är den iallafall varm, annars ganska brrr) och shoppade lite för mycket. Jag har ångest. Puh....

 

Nu ska jag pressa mina stackars armar och måla lite i köket. Har sån sjuklig träningsvärk sen skivstångspasset igår. Körde lite för hårt för mitt eget bästa tror jag. :/

andra små snälla barn har skrivit:
ifrån: Anonym

vart hittar du alla snygga kläder?

2010-06-22 @ 23:48:07

Skriv något sött:

jag heter:
Forgätmigej!

Mejlis: (publiceras inte)

min blogg:

nu får jag en kaka:

Trackback
RSS 2.0