hum

Ska egentligen bara snabbt skriva ned att jag var på Fisheye idag och kollade in min nya coverup-tatuering. Gjorde ju en bamboo tatuering i thailand och den blev väl egentligen inte alls i det vackraste laget som det var tänkt. Men nu! Damer och herrar kommer den förvandlas till en vacker svan som jag antagligen kommer våga att visa upp. (Vilket jag inte vågar med den nuvarande :P) På torsdag ska jag dit igen och då vet jag lite mer.

Har träffat Elin en hel del på sistonde, vilket känns jättejätte roligt!
Puss på dig!

andra små snälla barn har skrivit:
ifrån: ELIN

naaaw, känns jättejätte kul att vi ses oftare!! för ja tycker jätte mycket om dig. hihi söt bild bytheway :*

2010-04-18 @ 18:53:05

Skriv något sött:

jag heter:
Forgätmigej!

Mejlis: (publiceras inte)

min blogg:

nu får jag en kaka:

Trackback
RSS 2.0