ikea dag hundrafemtioelva

Det fick bli en tur till Ikea idag igen, hä hä. Jag kan deras sortiment utan och innan nu. Känns som om det är dags att byta inredningsbutik för ett tag. :P
Idag köpte jag lite förvaringssaker. Chrille och jag har så sjukt mycket grejer, kan inte förstå. Som om vi redan left och samlat på oss grejer i femtio år.

Onödig pryl som ändå fick hänga med hem. ÄLSKAR vasen!

 

Var hemma hos min kära svärmor i början av veckan och pysslade. Håller på att göra något scrapbook-liknande i vårt thai-album. Det finns en jättebra scrapbook butik som ligger i Haga i Karlstad med massa grejer. Minns dock inte vart den heter men den ligger i haga bredvid happy kitchen. Check it out!


andra små snälla barn har skrivit:

Skriv något sött:

jag heter:
Forgätmigej!

Mejlis: (publiceras inte)

min blogg:

nu får jag en kaka:

Trackback
RSS 2.0