onsdagsnöjen

De senaste dagarna har jag blivit helpåverkad av våren. Nästan rinner, ögon rinner, allt rinner! Imorse kunde jag knappt prata utan att låta totalt utvecklingsstörd. Jag var så ynklig att jag tyckte att det var bäst att åka och köpa en tycka-synd-om-mig present till mig själv. Jag tog gubben under armen och drog till världens absolut bästa butik - IKEA. Och åkte därifrån med en ny sängram, sänglampor, mera lakan osv osv osv. Då kan man ju inte bli annat än glad! Sängen levereras imorgon och jag hoppas att gubben är på bygg-humör då jag är på jobbet! ;)

Ser lite fram emot imorgon. Ska på mitt andra besök hos kiropraktorn och dra, klämma och knäcka lite till. Har haft rejäl smärta i ena skinkan idag. Så fort jag tog ett steg högg de till i rava (rumpan, värmländs översättning).  MEN! Jag kom på världens bästa idé - högklackat! Högklackat tog bort smärtan och det är väl de jag får leva i nu. FAST.... dagens lärdom: Att köra bil i högklackat går fet-bort. Det går ej! Inte för mig iallafall.

Nej, nu ska jag göra en äggmacka och mysa i soffan. MYCKET NÖJE!

nya tavlan - som utlovat!


andra små snälla barn har skrivit:
ifrån: Anonym

SNYGG!!!!

2010-05-07 @ 19:16:53

Skriv något sött:

jag heter:
Forgätmigej!

Mejlis: (publiceras inte)

min blogg:

nu får jag en kaka:

Trackback
RSS 2.0