blä.

bläääääääääää.
ikväll är jag trött, örker ingenting. vill ingenting. sova bara lite kanske...
känns som mina dagar går upp och ned nu förtiden. ena dagen känner jag mig jätteglad. andra dagen - heelt tvärrt om.

sara kom och överraskade mig i måndagskväll. blev jätteglad och givetvis suuupersnopen! sara och elin åker till australien på måndag och blir borta väääääldigt länge och det känns ju förstås inte alls lika roligt för mig. känner mig väldigt ledsen faktiskt.

imöra åker jag till karlstad (stannar i kd tills på söndag, slå mig en signal så styr vi dejt.) för att göra andra sittningen (och förhoppningsvis den sista) av cover-up tatueringen. något jag inte längtar efter. har samlat styrka i två veckor nu. känns piss! dreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet!

jag vill inte jag vill inte jag vill inte jag vill inte jag vill inte jag vill ingenting.
suck.



andra små snälla barn har skrivit:

Skriv något sött:

jag heter:
Forgätmigej!

Mejlis: (publiceras inte)

min blogg:

nu får jag en kaka:

Trackback
RSS 2.0