det är mörkt nu.

i svåra tider.

önskar jag kunde ringa någon mitt i natten, för att gråta ut, önskade att någon ringde mig mitt i natten.

önskar jag kunde be någon komma hit, som kommer direkt, önskade att någon ber mig komma hem.

önskar jag kunde ringa någon bara för att berätta något roligt, önskade att någon ringde mig bara för att berätta något roligt.

önskar jag hade någon att prioritera, önskar att någon prioriterade mig.

 

 

 


andra små snälla barn har skrivit:
ifrån: Mam

Du har en som är dig väldigt nära och som håller dig kär. Sträck ut handen i natten och känn att han ligger där.

Du har telefon, sträck ut handen och slå en signal, jag finns endast ett telefonsamtal bort!

Jag älskar dig!

2010-11-30 @ 22:16:01
ifrån: emem

Ingen kan trösta som du! Mamma är bäst, ingen protest! <3

2010-11-30 @ 23:12:31
URL: http://ememsplace.blogg.se/
ifrån: Moa M.

<3

2010-12-01 @ 09:28:32
URL: http://moaidaa.blogg.se/

Skriv något sött:

jag heter:
Forgätmigej!

Mejlis: (publiceras inte)

min blogg:

nu får jag en kaka:

Trackback
RSS 2.0