karlstad-dagar

haj haj!
har nu kommit hem till örebro igen efter några superhärliga dagar i karlstad. kände mig lite sorgsen i fredags och hade lite hemlängtan så jag och gubben hoppade på bussen till nära & kära på vårt riktiga hemma-plan.
fick träffa mina underbara och efterlängtade vänner och det var riktigt gött i hjärtat. har varit jättehärligt att få påfyll med massa positiv energi ifrån er ska ni veta <3 sorgset att åka ifrån er bara :(
(det gäller er, päronen, också!)

var nattgäst hos sara de två senaste nätterna och smulat ned hennes säng med massa chips och kakor. sara är en bra nattkompis, hon klänger och snarkar, precis som christian, då känner man sig hemma!
hon ställde även upp som moraliskt stöd när det var dags för första sittningen av min cover-up tatuering som gjorde såååå fruktansvärt dretont denna gången. var nära på att börja böla. detta är nog min sista stora tatuering, hädanefter får det bara bli småklotter!

har ont i maggen o ska höppe i säng nu. vi ses nästa vecka karlstad! vi hörs kanske imorgon bloggen!
nattis puzzzz!


andra små snälla barn har skrivit:
ifrån: Moa M.

tack för en underbar mys stund <3 du är fantastisk tjejen !

2010-11-01 @ 22:32:38
URL: http://moaidaa.blogg.se/

Skriv något sött:

jag heter:
Forgätmigej!

Mejlis: (publiceras inte)

min blogg:

nu får jag en kaka:

Trackback
RSS 2.0