HALLÅÅÅ ÖREBROOOO!!!111

okej. såhär är det; jag veta om det finns en enda örebroare som av en slump råkat läsa min blogg.... skriv en kommentar så kanske vi kan bli kåmpizar. för jag är snart längre inte en karlstad-bo utan en örebroooare. låter så trevligt i munnen när man säger det. öööörebrooooooo.

härromdagen köpte vi vår första lägenhet, en 3a med balkong och utsikt över en polisstation. helt ok men kan inte på långa vägar jämföras med vår fantastiska lägenhet som vi har här i karlstad. lite ledsen i ögat är jag faktiskt nu när jag måste skiljas från mitt älskade krypin. det är bara att bita i det sura och göra det lika fantastiskt dit man kommer.

iallafall, 2:a på Herrhagen i Karlstad är ledig från och med oktober. 65kv, 3,20 i tak, stora fönster & ett gigantiskt kök. Behöver du lägenhet så hör av dig till mig så styr jag upp med en private-show.


hej örebro, nu kommer vi!


puzz & kjam.

andra små snälla barn har skrivit:
ifrån: Moa

Jag och karlstad kommer sakna dig !

2010-09-13 @ 23:08:23
ifrån: Bella

Hur fan kan du försvara SD? tror du på det själv att det enda dem vill är att minska invandrare för att det ska bli lättare för oss som bor här osv? det är ju fan f.d nazister med i partiet, och har du sett deras val reklamfilmer? och dem tycker att alla muslimer ska försvenska sig, att man kan anpassa sig efter sverige och bli kristet? ska man inte va sig själv? de e helt sjukt. usch att du ens kan försvara ett sånt parti.



visst man kanske vill lösa det här med invandrare att det inte ska bli för många, men SD är inte rätt parti för det.

2010-09-20 @ 11:34:07
URL: http://isabellahz.blogg.se/
ifrån: Cissi

fin du är! :)

2010-09-20 @ 19:17:42
URL: http://cviklund.blogg.se/
ifrån: emem

Jag försvarar inte SD ditt lilla pucko. Läs vad jag skrivit istället för att hitta på din fjant.

2010-09-22 @ 12:38:43
URL: http://ememsplace.blogg.se/

Skriv något sött:

jag heter:
Forgätmigej!

Mejlis: (publiceras inte)

min blogg:

nu får jag en kaka:

Trackback
RSS 2.0