hej kompisar

vilken dålig bloggare jag är. ber om unskyld för det men ni får helt enkelt gilla läget fram tills efter flytten.
jag kom på att jag faktiskt är numera livsnjutare (ej arbetslös) och har all tid i världen till att blogga! bra va?
min käre make är i örebro och bygger på lägenheten och jag är kvar hemma och gör kvinnogöra (alltså städar). jag har faktiskt lagt golv i hela vardagsrum så lite manly är jag ändå. bjur på en bild på mig som ni kan gotta er i tills nästa gång vi hörs. för nu måste jag börja packa ifall jag skulle råka somna på soffan (lätt hänt). Hare gött mina vänner!


andra små snälla barn har skrivit:
ifrån: Bella

Vilket sammanträffande, Jag stör mej på dej också :) dock inte för vilket land du kommer från utan för att du är en dum människa. Så där är det lite skillnad mellan oss faktiskt.

2010-09-27 @ 20:31:51
URL: http://isabellahz.blogg.se/
ifrån: Bella

Jag är iallafall snäll och inte rasist :)

2010-09-28 @ 00:10:26
URL: http://isabellahz.blogg.se/
ifrån: BELLA

Men isåfall om du tycker att SD är så bra och att dem som är födda här först och främst ska få jobb osv. flytta till USA då?. Du kanske inte är en rasist, men partiet du försvarar är rasistiskt, folk säger inte det för inget, right? kolla upp medlemmarna lite bättre så ska du se vad dem är för människor. Och läs lite mer om deras politik. Och även om man tycker att det är för invandrare som kommer hit så hjälper det inte att man röstar på SD. för vadfan kan han där jimmie.



Men aja, det är inget mer att diskutera. Tyck som du vill. :)

2010-09-28 @ 13:13:28
URL: http://isabellahz.blogg.se/
ifrån: C

Ja men starta invandrarpartit då om du nu bara ska sitta o gnälla över SD!!! Orka med dej Bella, folk har åsikter! Handlar inte om hudfärg och ursprung utan vad Sverige som land drabbas av vid intag av för mkt folk (ny-svenskar).

2010-09-29 @ 10:42:39

Skriv något sött:

jag heter:
Forgätmigej!

Mejlis: (publiceras inte)

min blogg:

nu får jag en kaka:

Trackback
RSS 2.0