krull!

Har fått frågan om hur jag fixar mitt hår. Alltså, krullarna. Det finns två sätt, det ena suger, det ena inte. Jag demonstrerar:

1:


Mormors papiljotter = ett BIG no no! Det tar långtid, svårt att klia sig i
hårbotten om det kliar, blir JÄTTE krullar som snabbt lägger sig.
Det enda pluset är att du ser grymt töntig ut, och det är ju lite kul iof!

2:

Vidal Sassoon Lock OCH Plattång.
Ta en slinga, "knippsa fast slingan imellan, och sen veva runt hela grejen.
Då får du asbra hår som håller tills nästa gång du tvättar det. Svinbra helt enkelt.
En superbra liten maskin, använd av många frisörer som du även har hela två års garanti på,
för en inte så dyr penning.



andra små snälla barn har skrivit:
ifrån: Anonym

Vad kostar den? :)

2009-01-07 @ 15:18:57

Skriv något sött:

jag heter:
Forgätmigej!

Mejlis: (publiceras inte)

min blogg:

nu får jag en kaka:

Trackback
RSS 2.0