en bra rubrik, nä inte idag

När min kanin dog åkte jag och pappa och köpte en cdspelare åt mig. Idag fick jag en adapter till min Ipod. Bortskämt och bra.

Igår hade jag en heldag, först hängde jag med pappa, sen tog jag och mamma en tur på stan, köpte lite onödigheter som egentligen är väldigt nödvändigt. Vi gick och fikade och upptäckte att min jättegamla vän Erica jobbade där. Så på kvällen tog jag bilen till henne, satt och pratade i evigheter och skratta så vi grät åt massa minnen. Efter det tog jag mig en biltur och tittade på hus, var inte hemma för ens klockan slagit två gånger efter midnatt.


Det blev en fullrulle dag även idag, ut på stan, köpte nödvändigheter som egentligen är ganska onödiga. Och nu sitter jag här och väntar på att min gamla vän Lumpan ska käka upp sin mat.



Skulle va gött med sommar.
Btw, jag har sökt ett jobb på Hawaii, där är det sommar jämt.

andra små snälla barn har skrivit:
ifrån: Anonym

Jag följer med! Vart ska vi jobba!?

2008-12-30 @ 21:28:37
ifrån: Alma

Det var jag som klantade mig och glömde skriva namn..

2008-12-30 @ 21:29:08
ifrån: erica

hahahahha lite sent att kommentera nu men jag måste!! det var riktigt kul den kvällen och det kommer mer denna veckan wiiiiie :D vagelkyckling!

2009-01-12 @ 20:19:33

Skriv något sött:

jag heter:
Forgätmigej!

Mejlis: (publiceras inte)

min blogg:

nu får jag en kaka:

Trackback
RSS 2.0