Ett minne från förr

Ibland är jag inne och tittar bland gamla inlägg i min förredetta blogg. Vilket jag var igår, och hittade detta inlägg som jag tyckte var sjukt kul. Måste friska upp minnet och lägga ut det:


"Igår var jag och min vän Malin och iväg solade och på bussen hem hände någon hysteriskt kul.
Vi kliver på bussen och var tvugna att stå för det var så mycket folk.
En gubbe sitter längst fram och säger: Hej söta flickor! Det finns en sitt plats där som du kan sitta på (pekar på malin) och du, (pekar på mig) du kan sitta här i farfars knä! (klappar på sina lår)
Jag: Nej tack, det går bra ändå.
Gubbe: Jaha... för där finns en farfar till (pekar på en annan gubbe) Du kan sitta i hans knä då!?"


Tycker att sånna småsaker som händer, som egentligen inte är så speciella, men väldigt roliga just då, är värda att spara på! Har en hel drös med händelser som skall sparas på, länge länge.

Godnatt mina vänner. På återseende!



Jag som häst. Kan ni se ordet "Gnägg" eller möjligtvis "Ih-ah-ah-ha" som dansar ut ur min mun?
Det kan jag.
MYCKET NÖJE!

andra små snälla barn har skrivit:
ifrån: Malin Schlott.

Haha! Jag hade nästan glömt bort det där med gubben på bussen!

Bilden får förresten mig att tänka på när du skulle gnägga inför halva klassen när vi var i Arnäs. "Ih-hhh-hh-hh, iihh-hh-hh" Så lät det!

2008-12-29 @ 03:35:26
URL: http://castlebabe.blogg.se/

Skriv något sött:

jag heter:
Forgätmigej!

Mejlis: (publiceras inte)

min blogg:

nu får jag en kaka:

Trackback
RSS 2.0