jag har ju

föressten klippt mig.
tänkte köra en riktig chocking med askort hår, nästan så att man skulle kunna ta mig för en snubbe. men jag ångrade mig, ångrade mig lite till och ångrade mig igen. jag har tölat angående mitt hår en bra tid nu. smet in hos frisören och klippte av dreten. härligt! lofta såg ingenting, fast jag klippt typ lite mer än en decimeter. lofta behöver både nässpray OCH glasögon. det skall jag allt tala om. lite längre än axelkort blev det väl. så att säga.

ikväll blir det hetsätning, titta på tv och massa snack. imorgon ska vi ragga upp björn och försöka ta lite fina bilder på oss själva. ni får hålla koll om jag lägger upp något imorgon!




ser ni mina supercoola transparenta skor?
tyvärr kan de bara användas vid ett fåtal tillfällen då de luktar anus om dem.
och vem vill gå runt och lukta anus? inte jag iallafall.

andra små snälla barn har skrivit:
ifrån: Alma :)

vad gör du nästa vecka på tisdag?!

2008-11-27 @ 20:02:25
URL: http://frokenjohanson.blogg.se/
ifrån: Anders

Helt sjukt att jag inte sett skorna! Har kollat på den här bilden minst 1000ggr och aldrig sett dem. Gubben behöver glasögon...

2008-12-01 @ 10:53:49

Skriv något sött:

jag heter:
Forgätmigej!

Mejlis: (publiceras inte)

min blogg:

nu får jag en kaka:

Trackback
RSS 2.0