stockholm

Nu är jag tillbaka i storstaden igen. Har fått en massa viktigheter gjort, tillochmed tränat. Anders gnällde lite på mig så det var bara att knalla iväg.
Jag har inte tränat på två år och det tog mig väl bara en minut tills jag satt där och halvsvettades och pustade på cykeln. Testa även att springa på sånt rullband för första gången i mitt liv. Jag kände mig cool.

Sen har jag fått frukost på sängen också. Nybakta scones med smält smör, för att inte tala om egenpåhittad paj och sen lite kräftor på det. Mums!


mcdonalds konst av michelangelo
mcdonalds konst av anderslangelo


andra små snälla barn har skrivit:
ifrån: Lulu

det var den migränen..

2008-11-19 @ 13:31:51
URL: http://lulu.blogg.se/

Skriv något sött:

jag heter:
Forgätmigej!

Mejlis: (publiceras inte)

min blogg:

nu får jag en kaka:

Trackback
RSS 2.0