stockholm

nu är jag förtillfället i karlstad. enbart för att råna mamma på köttbullar, har klämt i mig 14 stycken nu. och lite ketchup förståss. inget annat. åh, jag älskar köttbullar, smaken som rullar runt i munnen, das aftertejst och allt som hör därtill. helst ska man inte äta något annat än köttbullar, spagetti el dylikt är överskattat. då känner man inte den riktigt braiga smaken av svenskt kött.

iallafall, jag har duschat också!


imorgon åker jag till sthlm, lite oklart än vilken tid då jag måste hinna bli svensk också. just nu är jag en utvandrad invandrare (eller tvärt om, invandrad utvandrare.) så pass skall skaffas imorgon! sen blir jag nog i vår fina hufudstad i circus tre veckor. sen åker jag till oslo med släp och hela köret och hämtar alla mina grejor. jag får inte ta med mig min supersköna säng som alla är så avis på, den är mjuk. 160 och helt ljuvlig. men den får inte plats (!) gnäller mamma. ibland vet mammor inte riktigt vad som är bäst för en. för bäst för mig, det är att få behålla min ljuvliga sovplats.

tillsvidare får stockholms soffor duga!

TJOBRE!



det syns att vi är släkt. lika snygga båda två! mmm

andra små snälla barn har skrivit:
ifrån: Anders

Mjuka sängar är överskattade... tacka vet jag en hård soffa men en perfekt skarv i mitten som gör att man aldrig kan lägga sig riktigt bekvämt. DET är en ljuvlig sovplats!

2008-11-03 @ 10:00:36
ifrån: Lulu

åker hem till Kstad från sthlm 'gråter'

2008-11-03 @ 10:25:16
URL: http://lulu.blogg.se/

Skriv något sött:

jag heter:
Forgätmigej!

Mejlis: (publiceras inte)

min blogg:

nu får jag en kaka:

Trackback
RSS 2.0