<3

Jag hade tänkt att skänka lite kärlek till min Pappa. Mannen som alltid slår sig, från att få en fiskekrok i tinningen utan att känna det, till att få en segelbom i huvudet och halft få hjärnskakning till att nu dragit axeln ur led. Jag blir alltid ledsen när pappa slår sig. Han gör det ganska ofta ioförsig. Men ändå.

Jag önskar att jag var som honom. Stark, aldrig ger upp, fortsätter alltid. Därför vill jag ge lite kärlek till honom nu när det är lite jobbigt. Jag älskar dig så mycket pappa, du är världens bästa!

Jag och pappa på kusinens bröllop. Där jag förövrigt träffade massa andra
kusiner jag aldrig sett förr. Snygga var dom. Får man gifta sig med en kusin?




andra små snälla barn har skrivit:
ifrån: Dad

Tack min lilla fågel. En vänlig och varm tanke skapar alltid ett varmt och stort hjärta. I detta hjärta har du alltid funnits. Före innan du såg dagens ljus, från den stunden då jag fick se ditt svarta huvud växa fram, dina första andetag och då jag fick ta dig i min hand för första gång.

Du har funnits i mitt hjärta i solsken och i regn, i stormiga dagar och i dagar som varit vindstilla.

Du kommer alltid finnas i mitt hjärta lilla fågel för du är en del av mig.

//Dad

2008-10-13 @ 20:21:22

Skriv något sött:

jag heter:
Forgätmigej!

Mejlis: (publiceras inte)

min blogg:

nu får jag en kaka:

Trackback
RSS 2.0