hejdå.

Idag kom min andra (snälla) chef fram till mig och ha att hon hade fixat en ny tjej som kunde ta min plats som mattant. Jag gillade ideén. Hon tog min uppsägning på stort allvar och gjorde allt för att det skulle, som jag bad om, gå så fort som möjligt. Så allt slutade med att jag gjorde min absoult sista dag på universitetet idag.

Inom de närmsta dagarna åker jag till Karlstad. Tänkte åka idag, men sen fick jag reda på att Mimo ska komma till oslo i helgen. Då tänkte jag stanna. Senaste dagen jag sätter mig på tåget till det svenska landet blir på måndag. På torsdag ska jag sätta mig på ett annat tåg upp till sthlm och hälsa på Danne, (Hej danne som så jättegärna ville bli nämnd i min berömda blogg) och söka lite jobb.


efter jobbet åkte jag till den söta engelsktalande killen på Safari Studio och bytte
kula på smilien. Efter att säkert fler än 5 pers har sagt "Emelie... har du snus mellan tänderna?"
Så bestämde jag mig för att byta bort den svarta kulan. Nu är jag grymt bling istället!

andra små snälla barn har skrivit:
ifrån: Danne

äääääntligen!

2008-10-16 @ 21:31:26
ifrån: Patte-p

Vet du vad? :) Det tycker jag låter som en jättebra idé :) Och om du inte är alltför upptagen under veckan så får du, om du vill komma och hälsa på mig i min nya lägenhet :) Och då kanske vi kan börja ringas igen, nu när det inte blir så dyrt! :D

PUSSS!

2008-10-16 @ 21:44:38
URL: http://readmymind.notathome.se
ifrån: Lulu

de ska va bliiiing!!!

2008-10-17 @ 00:59:52
URL: http://lulu.blogg.se/

Skriv något sött:

jag heter:
Forgätmigej!

Mejlis: (publiceras inte)

min blogg:

nu får jag en kaka:

Trackback
RSS 2.0