jag behöver

ett nytt jobb.
omgående.

imorse råkade jag försova mig. började klockan tio men vaknade elva. aj aj himla skit! jag blir så arg på mig själv, varför inte bara gå upp? varför måste jag snoosa varje vareviga morgon för, för att sen få panik och kuta till bussen? Utan smink och håret som en utter's.

iallafall, jag kom till jobbet. chefen lagom sur. jag slängde upp en tallrik med kycklig och coscos till en kund, chefen ÄNNU surare. Skrek att jag inte fick lägga upp maten så och att det är ett HELVETE om jag gör det. kunderna stirrade, jag gapade. chefen var röd av illska. gick därifrån, nära på att börja lipa, men så tänkte jag, NÄ, såhär kan det inte gå till.

Jag gick fram till honom och var galet ärlig "Jag vet att du inte gillar mig, men att du skäller på mig inför kunderna, DET är respektlöst!" Och då gick han lös. Så upprörd, så tjurig. Allt slutade med att jag fick ha ett möte med honom på kontoret. Jag lägger alltid upp maten fel tycker han, jag får inte ta salladen sist, den måste på först. Och så hade jag ju försovit mig också. Många gånger tyckte han. Jag vet inte om tre gånger på ett halvår är mycket. Men tydligen. (?)


Så, slutligen. Nu behöver jag er hjälp. Vad ska jag göra för att min chef ska tycka om mig? I varje fall liiite. Ska jag köpa en krukväxt till honom? Jag gör allt som krävs!



andra små snälla barn har skrivit:
ifrån: Agge

ett blowjob skulle han uppskatta

2008-10-03 @ 21:05:25
ifrån: Mir

Ja dessverre at han har respekløse , jg var bli skuffet at han sa til dg , jg håper at han bli kvitte fra bi snart , jg vett litt han kan ikke få love vere der mere . du må ikke slutte jobbe, vettu vet han skal dra til hallvete . du må snakke md Vigdis , hvis du slutte jobber der da jg bli leie mg :P ^¨¨¨^^^^ §§

2008-10-07 @ 22:30:54

Skriv något sött:

jag heter:
Forgätmigej!

Mejlis: (publiceras inte)

min blogg:

nu får jag en kaka:

Trackback
RSS 2.0