nämen

det är ju inte direkt så att det varje dag ligger en bukett med  rosor utanför dörren när man kommer hem. Men idag, idag gjorde det faktiskt det.



Igår var det firma fest på restaurangen Cafe Maharaba (eller något i den stilen. Det betyder tydligen Hej på arabiska.) som ligger 15 meter ifrån mig.
Det Sög. 1. Johanna var inte där, hon är och tråkar i Sverige. 2. Alla bara prata om ingenting kul alls. 3. jag gick hem klockan tio. Resultat = Firmafester suger.


här är nadja och jag. hon försöker äta mig. utan resultat.

andra små snälla barn har skrivit:
ifrån: Anonym

Vilka vackra rosor, det verkar mystiskt. Hemlig beundrare... ? Kram Mam

2008-10-12 @ 21:27:12

Skriv något sött:

jag heter:
Forgätmigej!

Mejlis: (publiceras inte)

min blogg:

nu får jag en kaka:

Trackback
RSS 2.0