nu måste jag ju verkligen lämna landet..

Jag tog på mig de högaste och mest pain-in-the-ass skorna jag kunde finna innan jag begav mig ut på oslos gator för att hitta en dataväska. "Ska jag verkligen ta dem här?" Velade jag innan jag öppnade dörren. För alla som umgåts med mig och mina pain-in-the-ass skor vet att det alltid händer en eller två olyckor när dem är med.

Idag hände det igen. När jag var ensam, och det är tusen gånger pinsammare.
Jag gick med tunga steg hem, hittade ingen ok dataväska. Utan hamnade istället på en dejt med mig själv på mc donalds. Helt plötsligt viker sig foten. "Nej" var min första danke "Duns" var den andra. Där låg jag. På akersgata. Mitt på backen. Själv. Jag i mina fina killerboots. Jag for upp, tittade mig omkring, mumlade lite högt, "oj.. hehe.. en sten?" Så att de som såg mig skulle höra. Jag blev helt svett och försvann ner i första bästa gränd. Gömde mig där ett tag, stod och tittade på en biljett automat och lekte att jag undrade hur mycket det skulle kosta att parkera min bil här. Fem minuter senare gick jag upp på dödsgatan igen. Och gick hem.



exakt såhär såg jag ut.

andra små snälla barn har skrivit:
ifrån: Alma :)

Fatta vilka vadmuskler hon måste ha eftersom hon ändå lyckades hålla balsen så pass länge. En annan hade ju legat platt direkt.

haha!

2008-10-17 @ 18:45:35
URL: http://frokenjohanson.blogg.se/
ifrån: Anonym

Ha, ha den var bra. Byt till gympadojor. Kram Mam

2008-10-17 @ 21:50:10

Skriv något sött:

jag heter:
Forgätmigej!

Mejlis: (publiceras inte)

min blogg:

nu får jag en kaka:

Trackback
RSS 2.0