schweden

nu är jag hemma i schvärje.
sen vet jag inte riktigt vad jag ska skriva, mer än att jag var fet när jag var liten.
imorgon ska jag till doktorn och kissa i en burk. gud så spännande det blev i detta blogginlägg. nä, inte såvärst. det är höst och jag har haft för kalla byxor på mig bara. hurr! jag har aldrig varit med om något så smärtsamt i mitt liv tror jag. jag och alla andra tjejer i hela norge. men det är inget att skämmas för, säger mamma. tack mamma! jaja, tänkte bara tala om det för alla som undrar varför jag inte kan sitta still just nu. de är säkert många som undrar nämligen.


fetis

andra små snälla barn har skrivit:
ifrån: Anders

Så om man var fet som liten måste man kissa i en burk hos doktorn som vuxen...?

2008-10-21 @ 10:22:47

Skriv något sött:

jag heter:
Forgätmigej!

Mejlis: (publiceras inte)

min blogg:

nu får jag en kaka:

Trackback
RSS 2.0