Skadeglädje.

På något sätt har Hanno gått och blivit olycksfågeln på jobbet. Alltså, den som får skäll för saker som andra har gjort. Ehrm.. som Jag har gjort. Jag gillar att äta. Kakor, mackor, sallad, frukt, juice, mat. Och jag har ett hemligt litet gömställe för allt jag plockar på mig också. I bänken under kassan i smoothiebaren. Där brukar ingen vara och smyga. Bara jag.

Gjorde.
Nu har min chef kommit på mig. Eller inte mig. Det var Hanno som fick ta smällen, och snäll som hon är. Tog hon gott emot, utan att skvallra. Detta har skett flera gånger. Alla på jobbet verkar tro att Hanno är den som går och äter och gömmer maten hela tiden. Fast i det riktiga fallet är det Jag. Mouhaha. "Jag får alltid ta din skit." Var Hannos hårda ord idag. Jag är så skadeglad!


andra små snälla barn har skrivit:
ifrån: Lulu

ure a mean little girl but I love u anyway! ;]

2008-10-03 @ 06:23:50
URL: http://lulu.blogg.se/
ifrån: Mimo

Elakt men oh så skönt! Stackars Hanno xD



BTW, jag har lagt upp en ny film åt dig på min blogg. Du vill inte titta, men du kommer vara så frestad att du kommer att klicka på PLAY i vilket fall, det är det som gör mig nöjd... och skadeglad.



Men jag älskar dig ändå, och förlåt!

2008-10-03 @ 11:13:02
URL: http://mimoliin.blogg.se/

Skriv något sött:

jag heter:
Forgätmigej!

Mejlis: (publiceras inte)

min blogg:

nu får jag en kaka:

Trackback
RSS 2.0