D

Imorgon är det dagen som man kanske skulle kunna kalla dagen med stort D. Vad det är för dag får ni nog allt klura ut själva. Jag har ett fullspäckat schema (kan jag ju alltid leka). Mimo kommer hit ikväll, ska mysa med mig. Sen ska jag vakna klockan halv sju, heja, och till jobbet, gosa med Johanna för att senare sluta jobbet, hem och göra sig i ordning och ut och äta med mina tjejer. Vi hade tänkt oss Friday's eller något annat spännande som ligger mitt i byn på Karl Johan.

Nu har jag stadjat (stavning?) mig lite i mitt nya hem. Trivs väldigt bra, fast det är väldigt kallt. Så jag måste kirra ett element så fort som muligt. Ni är välkomna hem och titta, om ni har vägarna förbi Akersgata 75 i Oslo.



såhär såg jag ut när jag fyllde 18. Tvn i bakgrunden var present ifrån
mamma och pappa. Och nu när 20-dagen närmar sig....
Så ja, nu får ni allt bräcka den presenten rejält, kära mor och far! Förväntar mig något större, häftigare, ballare.
Varför inte... Ja, låt oss säga.. En kamera? ;)



FÖRESSTEN!
Ser ni mitt nintendo 64 på bilden? Jag tok-efterlyset spelet Banjo Kazooie som är spårlöst försvunnet.
Skit! Det var ju så roligt... :(

andra små snälla barn har skrivit:
ifrån: Alma

Om du får en ny teve, sälj den gamla till mig! Jag kommer och hämtar den personligen :P Jag är nämligen en 20-åring utan teve :O Man tror inte sånna som vi finns, men det gör vi!

2008-09-10 @ 20:31:02
ifrån: Mimo

Nu vilseleder du stackarna igen, Akersgata 75 finns ju inte! xD

2008-09-18 @ 23:07:28
URL: http://mimoliin.blogg.se/

Skriv något sött:

jag heter:
Forgätmigej!

Mejlis: (publiceras inte)

min blogg:

nu får jag en kaka:

Trackback
RSS 2.0