dagens störomål.

Ett av de störigaste sakerna som finns är folk som inte tar av sig ytterkläderna när man ska käka på Mc Donalds. Hur trevligt är det, när man är vrålhungrig, vill vräka i sig burgaren, bli asmätt och illamående och sen få lust till att sitta och chilla, snacka lite skit, så har din vän jacka på sig? Det är ju som att säga "nu käkar vi fort som bara den, sen drar vi". Nej, det går det inte. Ska du käka på donken med mig, då får du allt ta av dig jackan. Annars säger jag till dig.


En annan störig sak är också att här i oslo finns det SKAPLIGT mycket tiggare, tillslut finns det så många att de inte vet vart de ska ta vägen. Vilket resulterar i att tillslut går dem så långt att de kommer in på donken när man sitter och äter, skramlar med sin gamla kaffekopp i papp och ber om både det ena och det andra.

Nej nu.. nu kan jag inte ens gå på donken längre...

andra små snälla barn har skrivit:

Skriv något sött:

jag heter:
Forgätmigej!

Mejlis: (publiceras inte)

min blogg:

nu får jag en kaka:

Trackback
RSS 2.0