hahaha

Terje, som jag bor med, har många gånger rusat in i mitt rum på kvällarna och nästan halvhojtat "EMELIE!! LADDAR DU NER????" Jag försöker vara lugn och sansad, men jag kan knappt hålla mig för skratt "Eh.. hehe. Ja..?" Han blir helt galen. När Terje sitter och spelar WOW, är det totalt förbjudet att ladda hem någonting, han påstår att det blir en fördröjning på en sekund i spelet då.

Imorse kom han in igen. Gav mig en lapp. "Här har du tiderna då jag spelar. Då får du INTE ladda hem" Haha. Åh, han är bara för härlig! Jag älskar mina små pojkar.




Jag har tejpat upp den bredvid sängen, det är bäst så!

andra små snälla barn har skrivit:
ifrån: Lulu

2008-09-27 @ 17:42:09
URL: http://lulu.blogg.se/

Skriv något sött:

jag heter:
Forgätmigej!

Mejlis: (publiceras inte)

min blogg:

nu får jag en kaka:

Trackback
RSS 2.0