hejdå.

inatt spenderar jag min sista natt på nordahlbruns gate.
det är med blandade känslor. eller, egentligen är det skitjobbigt... men inget jag kan ändra på. Vår "vän" vill inte ha oss kvar i lägenheten. vi har en månad på oss att hitta nytt boende. och jag har redan funnit mig ett. andreas vet inte om han skall vara kvar eller inte. det känns inte sådär jätte kul. men... vad ska man göra? vi är inte direkt 40+ utan 20.

jag ser det som en start på ett nytt liv. äntligen ifrån lägenheten och all skit som har hänt här under tiden. och ingen ska komma och säga att jag är si och så för att jag flyttar. ingen har med det att göra.

men det är ju så. det är alltid någon som skall lägga sig i. allting. och jag är grymt trött på det.

andra små snälla barn har skrivit:
ifrån: Malin.

Jag tycker att du är bra! En nystart behöver man ibland och man ska alltid tänka på sig själv i första hand. Puss. (L)

2008-09-01 @ 21:25:47
URL: http://www.castlebabe.se
ifrån: Jonas

Allt kommer att bli bra Emem :) Ibland behover det storma lite for att man ska ta sig framat!

2008-09-01 @ 23:23:06
ifrån: Mam

Lycka till i nya lägenheten, hoppas att du kommer att trivas. Jag lovar att stötta dig. Kram Mam

2008-09-03 @ 21:49:27
ifrån: Mam

Lycka till i nya lägenheten. Jag stöttar dig. Kram Mam

2008-09-03 @ 22:11:32

Skriv något sött:

jag heter:
Forgätmigej!

Mejlis: (publiceras inte)

min blogg:

nu får jag en kaka:

Trackback
RSS 2.0