helt skadad

är min hals.
jag har hostat så mycket att halsen är en gammal trasmatta, det smakar blod i munnen. fy. jag har inte varit sjuk på länge, tack och lov. men förra veckan var det fyra personer på jobbet som var sjuka. den här veckan är det min tur.

imorgon åker jag hem till sverige. det ska la bli lite gött kanske. jag är så himla sugen på kött! tacos! plankstek! korv! you name it!
sen ska det också bli lite kul att få paket, HE HE, det skadar ju aldrig.



antagligen min favorit bild. stackars norskar, vill inte ha oss här.
men tji får ni. här har ni en party-c(r)ille.

andra små snälla barn har skrivit:
ifrån: Anonym

Stackars dig, att du inte mår bra. Du är välkommen hem. Kram Mam

2008-09-18 @ 22:35:56

Skriv något sött:

jag heter:
Forgätmigej!

Mejlis: (publiceras inte)

min blogg:

nu får jag en kaka:

Trackback
RSS 2.0