Hoppsan kerstin!

När jag gick i åttan råkade jag somna under en genomgång i bild. Det var då, det mest pinsammaste jag varit med om. Sov med öppen mun, huvudet vilandes i handen, säkert lite saliv som rann i mungipan och en lärare som röt. Men Idag, kära vänner, Idag har jag slått mitt rekord.

Inatt blev det inte många timmars sömn, vilket resulterade i att jag fick för mig att jag började jobbet klockan nio. Tog bussen, gick sovande genom lokalerna fram till schemat. Skit, jag börjar om en timme.
Så jag tänkte att bänken i omklädningsrummet såg väldigt frestande ut. Så jag la mig där. "Här kan jag ligga och må gott en liten stund" tänkte jag. Sen tänkte jag inte mer. För jag somnade. Kvart över tio kommer min chef Vigdis in i omklädningrummet. "Vad håller du på med?" "EH. oj.. nej jag bara vilade lite." Trodde jag. Men då hade jag sovit i över en timma. På bänken, raklång, med skorna som huvudkudde.

Detta slog allt.



Sist när jag var hemma på besök i gamla staden Karlstad, tyckte min pappa att jag skulle ge mig ut och fota statyer när jag kom tillbaka till Oslo. Det tyckte inte jag. Men han insisterade. Så jag lovade honom att åka till Frognerparken för att ta kort på fina statyer. Så här pappa, denna bild är tillägnad dig. Som jag lovade. Du ville ju ha något "pörrigt" hahaha!


andra små snälla barn har skrivit:
ifrån: Anonym

Hoppsan! Jaha, du är rolig du Mimmi. Kram Mam

2008-09-29 @ 22:26:39
ifrån: Dad

Det var en liten en... bättre upp. Vigelandsparken har säkert större grejor. Ha, ha Kram Dad

2008-09-29 @ 22:28:09
ifrån: Alma

Hahahaha :D

2008-09-30 @ 07:48:59

Skriv något sött:

jag heter:
Forgätmigej!

Mejlis: (publiceras inte)

min blogg:

nu får jag en kaka:

Trackback
RSS 2.0