kära vänner

Imorse blev jag väckt av vacker sång ifrån mina päron. Halv sju ringde dem, var lagom pigg, men deras underbart trimmade stämmor fick liv i mig direkt. Åh vad jag älskar er!

Nu ska jag snart bege mig mot Karl Johan och möta mina tjejor för en rejäl måltid på någons av stadens restauranger. Galet vad jag ser fram emot det. Var undefär ett halvår sedan jag var ute och åt, (bortsett från Donken) då med mina flickor ifrån klädesbutiken Risöe.



och dagen till ära har jag plattat mitt hår. Mjaaa. grattis mig då! =)
puss på

andra små snälla barn har skrivit:
ifrån: Mam

Ha en riktig trevlig födelsedag. Dagen du föddes var en solig söndag. Att födas en söndag betyder att du är ett lyckobarn. Den dagen du föddes, är en av mina lyckligaste dagar. I love you my daughter. Kram//Mam

2008-09-11 @ 22:58:21

Skriv något sött:

jag heter:
Forgätmigej!

Mejlis: (publiceras inte)

min blogg:

nu får jag en kaka:

Trackback
RSS 2.0