oj, vilken dag!

Jag och Lofta har flängt överallt och ingenstanns. Sent isäng, upp tidigt (var det iallafall tänkt) men så blev det inte. Vi klev upp klockan halv tolv, Lofta jätte pigg, låt och lät knorr knorr och jag astrött. Fast jag var inte trött pga för lite sömn, utan helt enkelt för mycket. När man är van att gå upp halv sex, och helt plötsligt sover till elva så blir man sådär äckligt trött, nivet? Man mår typ dåligt i hela kroppen och vill bara gå och lägga sig igen, bara just för att slippa må dåligt. Tacka vet jag tidiga morgornar.


Iallafall, det har varit en lång dag. Började med att gå och kika på lägenhet till Lofta, sen åkte vi och gjorde adressändring för min del, kikade på stan och sen hem. Bränna köttbullar, rök i hela huset och sen kuta till trikken för att åka till reklaminspelningen.

Fick besked om att var där klockan sex. Inte för ens klockan var nio blev det dags för filmning. det tog 20minuter. Jag skulle sitta vid ett bord, se jätteglad ut och hålla i en öl och leka förväntansfull över maten som serverades. Reklamen förväntas komma ut om tre veckor. Jag kommer se ut som ett fån, var inte nöjd nånstanns.

Men men. All publicitet är väl bra publicitet. Antar jag.



vid sminket.


och påväg hem. astrött.

andra små snälla barn har skrivit:

Skriv något sött:

jag heter:
Forgätmigej!

Mejlis: (publiceras inte)

min blogg:

nu får jag en kaka:

Trackback
RSS 2.0