söndag

Alla söndagar är så lika. Men ändå så olika. Denna söndag är en bra söndag. Vaknade sent, men hade ändå inte den där "jagharsovitförlänge" äckliga känslan i kroppen. Jag vaknade, satte igång att tvätta kläder, gjorde rent hela badrummet, och snart skall jag väl ta mig itu med vardagsrummet. Det ser lite ut som ett kaos där nu när Fredrik har flyttat ut och Hanno har flyttat in.

Hanno ja. Jag är så himla glad att hon finns i samma lägenhet som mig. Bott här bara en dag, och vi har redan hunnit låna massor utav grejer av varann. Hon kom in till mig imorse, innan hon skulle kila iväg till "Gangstern" och såg helt precis ut som mig. Min väska, min tröja, min sjal. Åh, hon är för bäst!

Ikväll ska vi ha en riktig myskväll är det planerat. Det ser jag fram emot. <3




andra små snälla barn har skrivit:

Skriv något sött:

jag heter:
Forgätmigej!

Mejlis: (publiceras inte)

min blogg:

nu får jag en kaka:

Trackback
RSS 2.0