vilken natt.

Blev så fruktansvärt sugen på filmen Moulin Rouge när jag satt på trikken hem ifrån studion. Så den fick det bli. Tillsammans med chips, dipp och salta bomber. Låg och sjöng, trodde att klockan kanske var runt tolv, drog i lite extra på de höga tonerna. Filmen slut. Klockan slår TRE. Kära nån. Klockan är tre och jag ligger uppe och sjunger? Tänk om någon hört mig? Om jag väckt någon?

Det var nog ingen fara. För när jag stängt av filmen, och tillochmed min egen sång, hör jag grannarna ute på gården. De spelar musik ifrån Lejon Kungen, låt efter låt efter låt. Åh, vilken natt.

Nu är det morgon och jag ska bege mig ut med kameran. Jag har noll koll på vilka inställningar jag ska använda, tack emem för att du sov dig igenom medialektionerna på gymnasiet. Skit jag.


jag älskar min nya jacka.

andra små snälla barn har skrivit:

Skriv något sött:

jag heter:
Forgätmigej!

Mejlis: (publiceras inte)

min blogg:

nu får jag en kaka:

Trackback
RSS 2.0