Jag är för trött för att gå på flugjakt

Jag har en fluga i mitt rum. Han surrar omkring, verkar jätteförvirrad och flyger in i saker hela tiden. För ca. en minut sen flög han in i min dataskärm och skrämde skiten ur mig. Vad ska man göra när man har en blådårefluga i sitt rum när man ska sova? Jag är livrädd att han ska landa på mig när jag sover och bajsa på mitt ögonlock, och att bajsen kanske rinner in i ögonvrån på mig, så jag får värsta infektionen. För alla vet att getingar är rena djur - flugor är orena.

Men visst är det ett fint vårtecken?

Jag vet att jag säger många gånger att jag ska anställa folk för ditt och datt, som att sortera mina papper härromdagen tex. Men nu får jag lust att anställa en flugjagare. Du kan ligga under sängen, så ropar jag fram dig när jag hör att en fluga närmar sig. Vad du får i betalt? Jo det ska jag tala om; en glad emem!

(Tommy om du läser detta så har jag fått tillstånd av mimo att anställa dig som sängben. Jag har dig även i åtanke som flugjagare... for your information)



mjukare än gummi

andra små snälla barn har skrivit:
ifrån: alexander westlund

hon menar mina läppar!

2009-04-04 @ 01:49:37
ifrån: Mimo

Jag gillar. Tommy skrattar åt dig, jag skrattar åt dig, du är söt.

2009-04-04 @ 15:02:55
URL: http://mimosplace.blogg.se/

Skriv något sött:

jag heter:
Forgätmigej!

Mejlis: (publiceras inte)

min blogg:

nu får jag en kaka:

Trackback
RSS 2.0